Enquête klanttevredenheid

Enquête klanttevredenheid

dB audiovisueel ontwikkelt, realiseert, beheert en exploiteert technische installaties. Om in de toekomst onze diensten verder te kunnen verbeteren willen wij graag van uw ervaringen en visie op de essenties van technische dienstverlening gebruik maken. Wij stellen het dan ook op prijs als u onderstaande vragen wilt beantwoorden door per vraag zowel uw belang als uw beoordeling van onze prestaties op de verschillende aspecten aan te geven. Wij waarderen het zeer als u deze enquête volledig wilt invullen. Hartelijk dank alvast.

Uw gegevens

Graag vernemen wij uw mening over de onderstaande 10 onderwerpen. Bij ieder onderwerp kunt u uw belang bij dat onderwerp aangeven en daarna uw tevredenheid. De vragen kennen een waarderingsschaal van 2 tot en met 9, waarbij 2 een lage waardering is en 9 een hoge waardering.

Het verloop van het offertetraject

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Het nakomen van afspraken door dB audiovisueel

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Het gedrag/houding van onze medewerkers

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Het vakmanschap van ons personeel

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Onze aandacht voor veiligheid, milieu, orde en netheid

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Onze telefonische bereikbaarheid

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Onze schriftelijke communicatie

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Onze mondelinge communicatie

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

De snelheid en accuratesse van behandeling vragen

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

De snelheid en accuratesse van onze facturering

Uw tevredenheid: 23456789
Uw belang: 23456789

Tops en tips

Niet alles is uit te drukken in een getal. Daarom vernemen wij graag ook in uw eigen woorden wat u prima vond aan onze samenwerking en dienstverlening (tops) maar ook wat u voor verbetering vatbaar vindt (tips).

Om spammails te voorkomen het vak 'Ik ben geen robot' aanklikken. [recaptcha]